Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 22. december 2012

Glædelig 22. december

Herhjemme har overskuddet ikke været det største den sidste uges tid, men idag sov lillepigen hele 6 timer, så da jeg vågnede, kunne jeg bare ikke sove igen.

Derfor stod jeg op og gjorde klar til lidt forkælelse til manden min på en af hans få fridage her i december, imens han nød at have en morgenfrisk baby.

Det blev til lidt lækre pandekager og hans ynglings slik; cornflakestoppe og det før klokken var blevet 8. Mon ikke jeg så nupper en middagslur senere.


Bliver der julehygget hos dig/jer? Her nyder vi det i hvert fald, da manden har endnu en meget lang arbejdsdag imorgen. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com