Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 20. december 2012

Julekort 2012

Der har været stille på bloggen de sidste par dage, men det er såmænd ikke fordi, jeg ikke laver noget. Jeg laver bare hemmeligheder, som I vil høre meget mere om lige inden nytår eller først i det nye år. 

Noget der dog ikke længere er en hemmelighed, er årets julekort. De skulle meget gerne være nået frem til alle modtagere nu, så her kommer de: 


Som I kan se er lillepigen vores lille julenisse i år. Kortene er selvfølgelig hjemmelavede, og jeg har lavet dem, så man kan tage billederne ud i venstre side, hvis nogen vil gemme det til fotoalbummet. 

Som jeg plejer, har jeg også her brugt teposer, som i år er foldet til fine pakker: 


Med dette vil jeg benytte muligheden for at ønske jer alle en glædelig jul!
Share:

4 kommentarer:

  1. De er bare så fine. Tak for det første julebillede af vores lille prinsesse.

    SvarSlet
  2. Neeeeej, hvr er hun altså bare fin.. Sådan nogle må eg lave til næste år ;)
    Glædelig jul til dig også..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Ja det må du gøre næste år ;)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com