Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 14. december 2012

Ta-da uge 50

Jeg ved det - Jeg skylder jer stadig et indlæg for mine to-do's i uge 49. Computeren blev lige sat på stand by i denne uge. Samtidig må jeg indrømme, at jeg ikke rigtigt nåede min to-do for denne uge. Jeg har ingen undskyldning. Familien trængte til samvær og afslapning, så det har været i fokus og så har resten måtte vente.

Denne uges to-do hed:
- Julekort
- Julekonfekt
- Komme igang med at læse krimien "Sonoffer"

- Jeg er faktisk næsten færdig med julekortene. De er dog ikke sendt afsted endnu, så derfor får I ikke det endelige resultatet at se endnu. Jeg kan dog afsløre lidt af processen:


- Julekonfekten... Ja altså det er ikke fordi jeg mangler råvarer, for min svigermor har været så skøn at komme forbi med disse lækkerier.


Så jeg må se, om jeg ikke kan få taget mig sammen og komme igang.

- Opstart på krimi er bare slet ikke sket. Jeg har faktisk ikke læst denne uge overhovedet, så den må vente til jeg får lyst til at læse igen.

Sammen med Fru Millas Cupcakes vil jeg holde pause med to-do'sne for denne gang. Julen står for døren og den skal bare nydes med min skønne familie.  
Share:

2 kommentarer:

  1. Åh... hvor jeg kender det, konfekten mangler også at blive lavet her, råvare er der masser af, men ideerne mangler.....og tid....
    Glædelig jul.
    Knus Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre jeg ikke er den eneste. Håber virkelig jeg får taget mig sammen. Elsker hjemmelavet konfekt :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com