Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 1. december 2012

Glædelig 1. december

Glædelig 1. december til alle jer ude bag skærmene.


Herhjemme startede dagen selvfølgelig med åbning af dagens pakke i Amilias julekalender. Indeni gemte der sig denne fine nissesok og et par sokker til Amilia.

Det er Amilias mormor, der har lavet kalenderen og den hænger på min gamle julekalender, som min mormor plejede at lave til mig, da jeg var barn. Super hyggeligt.


Ellers har dagen indtil videre kun stået på en tur ud og handle. Planen var lidt julebag, men der var ikke mere mel i huset, så vi måtte ud og handle. Vi fik følge af vores hunkat Tula.


Så må vi se hvad resten af dagen bringer. Håber I derude nyder dagen og at julestemningen er begyndt at indfinde sig. 
Share:

4 kommentarer:

  1. Glædelig 1. december til jer også! :D Hvor ser det altså hyggeligt ud både med nisse, pakkekalender og gåtur med katten :D Så kan man næsten ikke forlange mere...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde! Nej ville dog ønske manden var mere hjemme i december, men jobbet skal jo passes. Knus

      Slet
  2. Skønt billede af min lille prinsesse med sin aller første julepakke :-)
    Mormor knuselsker dig Amilia

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com