Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 16. maj 2010

Bøger

Lidt fra den gamle blog, skrevet den 9. januar 2010:

Nu er det sådan at jeg er en rigtig læse glad pige... Dette kommer tit til at gå ud over mine lektier og mine hobbyer, når det er en af de der bøger, man bare ikke kan slippe igen...

Jeg plejer ikke at købe så mange, men har en søster der er rigtig god til at give mig bøger, så det løber hurtigt op... Er i øjeblikket bidt af at læse på engelsk, hvilket resulterede i at jeg kom hjem med 9 bøger, da vi var i London i starten af dec...

Da jeg jo er en pige er det som regel tøsebøgerne der trækker, så har en aftale med manden om at ikke alle bøgerne skal i stuen, så i stuen er at finde følgende bøger:

Hele Twilight serien (på engelsk selvfølgelig)
Alle Narnia fortællingerne i en bog (også engelsk)
Hele Harry Potter serien i hardback (dansk)
Sara Blædels krimier (dansk)
Dan Browns bøger (dansk)

Så alle de der finurlige bøger jeg ellers finder, har været pakket ned i skuffer og andre steder, de kunne gemmes.... Men nu syntes jeg det var på tide de kom lidt frem igen... Det kom der følgende resultat ud af: (Øverste hylde er skolebøgerne)

Og ja... det er the der står rundt omkring og pynter... Elsker nemlig også alt hvad der har med the at gøre, da det i min verden er ren hygge...
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com