Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 2. maj 2010

Københavnertur - La Glace

Lidt fra den gamle blog, skrevet den 5. april 2010:

Manden og jeg er netop vent hjem fra en super hyggelig tur i København. Planen var ren afslapning og hygge, da vi trængte til at komme lidt væk fra hverdagens trummerum.

Når man nu er kagenørd, som jeg, er der bare nogle ting jeg MÅTTE se...

I "Det søde liv" på DR1 omtales der en køkkenforretning. Den skulle da derfor findes. Det er den forretning der hedder Kunst og Køkkentøj. Den er ikke lige til at finde i første omgang, men med lidt tålmodighed fandt vi den.

Først blev jeg virkelig skuffet, da jeg nok havde en drøm om at den var noget større, men når man får kigget sig om, finder man bare de bedste redskaber, og der er da helt sikkert et par ting til ønskelisten... Men lidt fik jeg da lov at købe med hjem:


En anden ting jeg heller ikke ville gå glip af, er konditori forretningen La Glace. Den er en oplevelse for sig selv og helt sikkert en drøm i sig selv.





Da jeg er lidt tosset med dåser fik jeg også lov at købe en lille souvenir med hjem:
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com