Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 9. maj 2010

Julehygge i London

Lidt fra den gamle blog, skrevet den 27. januar 2010:

Når nu det er sne og kulde udenfor, (hvilket jeg er virkelig træt af) mindes jeg juleweekenden i London (en julegave til os selv)...

En kagebutik kom vi også forbi:




Fik ikke shoppet det vilde kageudstyr, men fik da købt lidt... Men det må vente til en anden dag...

Selvom jeg har været i London før, har jeg aldrig været i Harrods... Det er helt sikkert blevet min nye ynglings julebutik... Der er bare den fedeste stemning...

Nu er jeg jo også lidt bidt af alt hvad der har med the at gøre... Derfor måtte jeg da lige have billeder i deres the afdeling



Share:

1 kommentar:

  1. Velbekomme. Havde da helt glemt disse skønne billeder. Jeg ville godt nok gerne afsted igen. Håber du får en dejlig tur :)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com