Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 2. maj 2010

Turtle-kage

Sidste weekend var jeg til rachlette aften med nogle gode veninder, og når man sådan er inviteret ud, skal der da lidt kage til.

Da jeg har ligget syg og har rigtig travlt på arbejde, blev det en kage uden de vilde mousser. Men den blev rigtig god alligevel.

Jeg har hørt mange positive anbefalinger af den kageopskrift, der bliver kaldt "Karina's den lette". Det er en super lækker chokoladekage, som ikke er alt for tung.

Torsdag aften blev manden min så sat igang med at lave MMF (mit køkkenbord er ikke så højt, så det kan godt blive meget tungt i ryggen at ælte). Jeg lavede kage og IMBC imens, så det kørte bare derudaf.

Fredag aften blev den så lagt sammen og pyntet, da vi havde et køkken, der skulle tømmes bagefter. Så er super tilfreds med resultatet, da det helt sikkert har skullet lykkes 100 % for det kørte.

Indhold:
- Kage: Karina's den lette
- Smørcreme: IMBC
- Pynt: MMF
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com