Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 4. maj 2010

"Nyt" køkken

Vi flyttede ind i vores hus for ca. 2 år siden. Det lider en del under der har været en stor hund, der har fået lov at té sig som det passede den, så der er bidt og revet i mure og skabe osv.


Samtidig har vi haft et køkkenbord, der var alt for lavt til mig, hvilket har resulteret i hold i ryggen.


Det skulle der gøres noget ved. Men da vi ligesom mange andre lider under krisen, havde vi ikke råd til et nyt køkken. Det blev derfor til et brugt køkken, som vi selv var med til at tage ned, hvor det var før, sammen med min stedfar.

Men vores køkken før (billederne er taget lige da vi flyttede ind og inden der blev malet og ordnet):







Som du kan se, er der højskabe, hvilket er fint nok, hvis bare man vidste hvad der stod på øverste hylde... hmm... Det + jeg manglede bordplads er endt med vi har fået underskabe, og så har jeg et ekstra bord at stille fra på. Super lækkert! + jeg har fået skuffer. De eneste skuffer, der var i køkkenet før måtte lade livet, da vi satte opvaskemaskinen ind.
Vi er langt fra færdige, men vil da alligevel flashe lidt billeder:







Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com