Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 2. maj 2010

Ny blog

Denne blog er ment som en erstatning for min nuværende blog: cakes.bianca-teabags.dk.

Grunden til jeg vælger at starte op her, er at min søster har fortalt rosende om denne verden, og en stor del af de blogs jeg allerede følger med i findes her.

Da min nuværende blog har nogle mangler, bl.a. har jeg savnet brugen af etiketter, synes jeg det var oplagt at forsøge mig her.

Men lidt om mig:

Jeg er en frisk pige på 25 år, der er bosiddende på Fyn.

Da jeg blev gift i sommers var min drøm at lave min egen bryllupskage og det blev en oplevelse, der greb om sig. Det er efterhånden blevet til en del kager, som jeg vil elske at dele med jer.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com