Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 12. januar 2013

Et pift til lillepigens savlesmække

Jeg har tidligere set at Tusindfryd har lavet disse fine savlesmække. Da min lille pige desværre er et rigtigt gylpebarn, har vi allerede haft en masse savlesmække i brug og derfor også været på jagt efter nogle lidt billigere modeller.

Den ene aften fik jeg så lige lyst til at prøve Tusindfryd's idé af, og det er da helt sikkert ikke sidste gang, at jeg laver lidt ekstra på de ellers lidt kedelige savlesmække. Det var super hyggeligt at brodere og jeg har allerede hovedet fuld af idéer til andre motiver, så mon ikke I ser mere af det fra min hånd.

Her er i hvert fald mit første udkast:


Share:

6 kommentarer:

  1. Super fin idé, og det bliver da bare en smule mere festligt!

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet fine Bianca :D Det ser rigtig godt ud og vildt sød idé :D

    SvarSlet
  3. Ginial ide.
    Det pifter da de (tiltider) kedelige saglesmække op :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de kan nemlig godt være lidt triste :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com