Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 27. januar 2013

Madplaner uge 3 og 4

Det er ikke fordi vi har droppet madplanerne herhjemme, at de ikke er kommet her på bloggen. Jeg har simpelthen haft mit fokus andre steder. Manden min har haft ferie, så vi har rykket lidt rundt på hjemmet, så det bliver mere funktionelt med en lille en. Derudover har mit fokus været på masser af kage.


I uge 3 var jeg så heldig at komme med i Fyens Stiftstidende med en artikel om, hvordan man selv kan lave sin egen bryllupskage. Jeg har her på bloggen fulgt op på dette med blogindlæg om hvordan jeg griber det an trin for trin. Læs meget mere om det her. Selve artiklen kan læses her.

I skal dog ikke snydes for inspirationen til jeres egen madplan. Så her kommer madplanerne fra de to sidste uger:

Uge 3:

Mandag: Bagt kartoffel med ratatouille
Tirsdag: Take away (vi rykker rundt på to rum i huset)
Onsdag: Stuvet hvidkål med krydderbøffer
Torsdag: Svensk pølseret
Fredag: Rest suppe fra fryseren
Lørdag: Wok (får besøg af gode venner)
Søndag: Kartoffel-porre suppe

Uge 4:

Mandag: Chili con Carne
Tirsdag: Rest kartoffel-porre suppe fra søndag uge 3
Onsdag: Kartoffelpizza med pesto og chorizo
Torsdag: Spise ude (nevøens fødselsdag)
Fredag: Rest chili con carne
Lørdag: Ingen planer (B er til fødselsdag)
Søndag: Rester - alt godt fra køleskabet

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com