Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 22. januar 2013

Historien om en bryllupskage der kom i avisen - del 2

Så fik jeg fat i selve avisen med artiklen om min bryllupskage. Det er nu rart at have den i papirudgaven, så man kan gemme den og tage den frem indimellem. Synes den er blevet super fin.



Det jeg gerne ville med artiklen, var at gøre det nemt for alle at gå igang, hvis de har modet på det. Heldigvis var journalisten med på idéen, så det er også det artiklen tager udgangspunkt i.

Jeg har selv været rigtig glad for al den hjælp jeg kunne få, da jeg hoppede ud i denne verden af skønne kager, så er kun glad for at kunne give lidt videre.

Jeg har fulgt op på artiklen her på bloggen med indlæg, der uddyber en del af arbejdsprocessen. Læs meget mere om det her: Historien om en bryllupskage der kom i avisen - del 1

Selv artiklen kan du læse lige her:




Share:

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fantastisk Bianca. Du kan være VIRKELIG stolt af det der!!

    Kærligst Lea

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lea! Det kan du tro jeg er :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com