Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 3. januar 2013

Madplan uge 1 - Håber alle kom godt ind i det nye år

Så kom vi også ind i det nye år herhjemme. Vi havde en super hyggelig aften trods vi begge var meget trætte. Min familie hyggede om os og der var plads til at være lidt sløve, så det var lige hvad vi havde brug for.

Hos os stod mine forældre for nytårs aften og jeg tog mig af desserten og kransekagen. (som I kan se her)

Desserten var en klassiker, men den kommer der meget mere om, når jeg har fået billederne lagt på computeren.

Trætheden fra vores side skyldtes at lillepigen havde valgt at tage tigerspring fra den 24. dec og det stoppede så den 31. dec. Så det havde været en hård uge for os alle tre. Samtidig arbejder manden min jo i detail branchen,  så han havde arbejdet fra fredag middag til mandag kl. 15, kun afbrudt af at komme hjem og sove. Så vi sluttede året af trætte, men vågnede mandag morgen dejligt udhvilede, da lillepigen lod os sove hele 6 timer.

Vi stod op til hyggeligt morgenbord, som min mor havde gjort klar. Dejlig start på det nye år.

Madplanen for uge 1 starter først fra igår onsdag, da vi spiste med hos mine forældre tirsdag aften.


Onsdag: Ærtesuppe
Torsdag: Ærtesuppe fra onsdag (manden har lukkevagt)
Fredag: Pasta med laks og pesto
Lørdag: Gratin med kød og grønt
Søndag Pastasalat med kylling og grøntsager

Endnu en gang vil jeg ønske et godt nytår til alle jer derude. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com