Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 10. juni 2014

Livsstilsmesse på Valdemars Slot

Vores pinseferie herhjemme har stået i familiens tegn, og det er blevet nydt til fulde. Lørdag var vi blevet lokket med til Valdemars Slot hvor der var livsstilsmesse. Jeg har tidligere været dernede til julemarked, men der er ingen tvivl om, at deres livsstilsmesse, som altid er i Pinsen, virkelig er en succes. 

Vi var super heldige med vejret, hvilket jeg slet ikke havde forudset. I Odense var vejret lidt koldt og gråt, så jeg havde sørget for at pakke både mig selv og Trolden godt ind. Det fortrød jeg bitteret. Trolden endte derfor med at rende i body hele dagen, hvilket jeg godt kunne misunde hende lidt. 

Udsigten dernede er jo fantastisk. Valdemars Slot ligger som de fleste andre slotte lige ud til vandet og når solen skinner, så viser Danmark sig fra den bedste side. 





Da jeg jo ikke kan rende en masse kiggede vi lidt, men sørgede også for at sidde rigtig meget indimellem og nyde vejret og ungernes leg. Så det var en dag hvor der var ro og plads til nydelse og hygge. Der var rigtig mange der havde fundet til Valdemars Slot, men det kunne man slet ikke mærke, da boderne var godt spredt ud og folk var gode til at finde små oaser, hvor de bare nød vejret. 

Der er også en super fin legeplads dernede, men den fik jeg desværre ikke taget billeder af. Vi startede der så ungerne kunne få brændt lidt krudt af inden vi gik rundt. 

Finder din vej forbi Fyn og øerne omkring Pinse næste år, kan jeg virkelig anbefale at tage afsted. Der er masser af madboder, men man kan også gøre som os, og tage lidt madpakker med. 


Trolden og fætter var klar på at lege.


Familien nyder vejret ved vandet. Planen var at børnene skulle sove til middag, men de synes altså det var alt for hyggeligt. 


Trolden mødte lige en hund og den skulle selvfølgelig have en krammer. 


Der blev selvfølgelig også tid til at nyde en is i solen og her er manden min vist temmelig populær hos Trolden og yngste fætter. 

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com